تحولات لبنان و فلسطین

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: کمبود سرمایه در گردش مهمترین مشکل واحدهای صنعتی این استان است که باید بتوان با کمک دولت و روش‌های مختلف برای رفع آن چاره اندیشی کرد.

کمبود سرمایه در گردش مهمترین مشکل واحدهای صنعتی کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش قدس آنلاین، یدالله رحمانی در بازدید از واحدهای صنعتی و تولیدی کهگیلویه و بویراحمد، افزود: بیشتر واحدهای تولیدی استان به علت بدهکاری به بانک ها امکان دریافت وام را ندارند و همین امر باعث کُندی انجام طرح های توسعه‌ای شده است.

وی اظهار کرد: برای پایداری اشتغال واحدهای صنعتی در استان کهگیلویه و بویراحمد نیاز است اتکا به وام های بانکی کاهش یابد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه واحد تولید خوراک آبزیان از مهمترین طرح‌هایی بود که مورد بازدید قرار گرفت، خاطرنشان کرد: این طرح با ۱۰ هزار تن ظرفیت سالانه می تواند ۲۵ درصد از نیاز استان را مرتفع کند.

رحمانی با بیان اینکه با بهره برداری از واحدهای صنعتی خوراک دام و طیور سالانه ۱۰۰ هزارتن تولید شود، تصریح کرد: خوراک مورد نیاز آبزیان در استان ۴۰ هزار تن در سال است که امیدواریم با تکمیل این طرح در کنار واحدهایی که مجوز احداث گرفته اند بتوان گامی برای تکمیل زنجیره تولید آبزیان در کهگیلویه و بویراحمد برداشت.

وی بیان کرد: مشکلات طرح‌های تولیدی استان در کارگروه رفع موانع تولید مطرح می شود و از همه ظرفیت‌های استان برای رفع این مشکلات استفاده خواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.